Nails Giveaways Reviews Fashion Outfits Hauls DIY AboutMe Favourites Συνταγες

Δευτέρα, 29 Ιουλίου 2013

ΕΜPTIES REVIEW

                               


Γεια σας...!!!Τι κανετε???Σημερα αποφασισα να κανω ενα empties review...Εδω κι αρκετο καιρο χρησιμοποιω πολυ τα προιοντα που εχω που ετσι ωστε να τα τελειωνω..Παμε να αρχισουμε...


OLIVE BOSY SCRUB απο την Mastic Spa 

 Ενα τονωτικο απολεπιστικο γαλακτωμα σωματος.Πρωτη φορα δοκιμασα κατι τετοιο και ομολογω πως το λατρεψα...Ειναι παρα πολυ ενυδατικο,εχει μικρους κοκους που ειναι αρκετο για να κανουν την απολεπιση και να μην γδερνουν το δερμα.Αφινει ενα πολυ μαλακο και ενυδατωμενο δερμα και το καλυτερο?περιεχει βιολογικα αιθερια ελαια και δεν περιεχει parabens,mineral oil,προπυλενογλυκολες και αιθανολαμινες...Εννοειτε πως θα το ξανα αγοραζα αν το εβισκα βεβαια σε καποια προσφορα γιατι ειναι λιγο τσιμπιμενη η τιμη του..


BODY FARM BUTTER CARAMEL BODY MILK

Μια ενυδατικη σωματος που εχει πολυ ωραια μυρωδια μονο που δεν διαρκει πολυ...Εχει πολυ υγρη υφη που απορροφατε πολυ ευκολα απο το δερμα χωρις ανα αφηνει λιπαροτητα..Η τιμη της αν θυαμαι καλα ειχε γυρω στα 7ε γιατι ειναι απο φυσικα προιοντα..Δεν ξρω αν θα την ξανα αγοραζα..παντως εχει και αλλες τελεις μυρωδιες που ισως και να τις δοκιμαζα...




ΤΙΜΟΤΕΙ για κανονικα μαλλια..
Το συγκεκριμενο το χρησιμοποιει η μαμα μου γυρω στα 20 χρονια..Τις αρεσει παρα πολυ και δεν το αλλαζει με τιποτα..Επισης η νεα του συσκευασια(θα την δειτε σε αλλο empties)ειναι ακομα πιο ωραια...Κανει πολυ αφρο και αφηνει πολυ απαλα τα μαλλια και τοσα χρονια δεν της εχει προκαλεσει καμια αλλεργια..


.LISTERINE
Ενα απαραιτητο στοματικο διαλυμα...Αφηνει απιστευτη φρεσκαδα και καθαριοτητα στο στομα αυτο ομως δεν αντικαθιστα το καθημερινο βουρτσισμα των δοντιων!!

CASTOR OIL..<3
Ενα υπεραγαπημενο προιον που δεν πρεπει να λειπει απο καμια κοπελα που θελει να εχει μακρια και υγειη μαλλια..Ειναι ενα παχυρευστο θαυματουργο προιον που το αφηνετε στα μαλλια σας για οσο περισσοτερο μπορειτε..Τα θρεφει,τα ενυδατωνει και τα βοηθαει να μακυρνουνε..οπως επισης και για τις βλεφαριδες και για τα φρυδια!!.Το συγκεκριμενο το εχω παρει απο φαρμακειο γυρο στο 1-1,50ε..Προτιμηστε καστορελαιο απο βιολογικα προιοντα που εχουν περισσοτερη ποσοτητα..


                                                     

DOVE VISIBLE EFFECT 
Ειναι ενα δειγματακι απο την ενυδατικη σωματος..Μου αρεσε παρα πολυ και σιγουρα θα την αγορασω σε full size..Ειναι αρκετα ενυδατικη και μυριζει υπεροχα..






ESSENCE COVER STICK CONCEALER
Ενα αρκετα καλο και πολυ οικονομικο κοσιλερ καλυπτει απολυτα τις αναγκες μου αλλα σιγουρα δεν ειναι για προβληματικα ματια με μαυρους κυκλους κτλπ..


ΔΥΟ ΔΕΙΓΜΑΤΑΚΙΑ ΑΠΟ ΟΔΟΝΤΟΚΡΕΜΕΣ
α)AIM ANTI-AGE
Δεν μου αρεσε καθολου δεν ειχε τοσο ευχαριστη γευση και δεν εκανε πολυ ''αφρο'' στο στομα..

β)COLGATE MAX WHITE ONE
Η νεα μου αγαπη!!Πρωτη φορα μου αρεσει και κολλαω σε μια οδοντοκρεμα.Ισχυριζετε οτι λευκαινει τα δοντια μεσα σε μια εβδομαδα κατι που ισχυει στα δικα μου δοντια τουλαχιστον..Εχω αλλο ενα δειγματακι και μολις τελειωσει εννοειτε οτι θα την παρω σε fuul size..


GLIIS HAIR MASK
Η μασκα απο την gliss κατα της ψαλιδας μου αρεσε αρκετα..Εχει πιο παχυρυστη υφη σαν body butter κσι ενυδατωνει πολυ τα μαλλια.Ειναι δυσκολο να την βρω σε καταστηματα αλλα μολις θα την βρω θα την ξανα παρω σιγουρα...


ΜΑΝΤΙΛΑΚΙΑ ΝΤΕΜΑΚΙΓΙΑΖ 
α)BIOTEN 
Πολυ αγαπημενα μαντηλακια..Αφαιρουν τελεια το μακιγιαζ και των ματιων και του προσωπου και δεν μου εχουν προκαλεσει κανεναν ερεθισμο ειναι πολυ οικονομικα και ειδικα οταν ειναι 1+1 δωρο..

β)Pom Pon
Πολυ πιο αγαπημενα μαντιλακια αλλα δυστυχως δεν τα βγαζουν συχνα σε προσφορα..αν και τωρα τα ειδα στον Σκλαβενιτη στα 1,48 και τα ειχαν παρει σχεδον ολα..:p.Αφηνουν πολυ απαλο το δερμα και αφαιρουν πολυ ευκολα το μακιγιαζ..και αυτα επισης αφαιρουν και το μακιγιαζ του προσωπου και τοων ματιων...



Αυτα ειναι καποια δειγματακια που δοκιμασα..Τα 3 πρωτα ειναι αφρολουτρα απο την Palmolive και μπορω να σας πω οτι μου αρεσαν και τα 3 περισσοτερο ομως το 3ο που ειναι με Καριτε και αμυδλαλο...Το πρωτο ειναι με εκχυλισματα κασμιρι και το δευτερο με μαυρη ορχιδεα και ενυδατικο γαλα...Το 4ο ειναι μια ενυδατικη κρεμα σωματος απο την le petit marseillais και περιεχει Καριτε,Γλυκο αμυγδαλο και ελαιο Αργκαν..Πιστευω θα ταιριαζει απολυτα με το 3o αφρολουτρο της Palmolive.....και αυτα θα ειναι τα πρωτα που θα αγορασω σε full size αν και πηγα στον Σκλαβενιτη και δεν τα βρηκα πιστευω στα Hondos θα τα βρω!!




Η πρωτη BB CREAM που ειχα δοκιμασει ηταν της Garnier η οποια ηταν αρκετα καλη σαν χρωμα οταν μαυριζα λιγο αλλη ηταν αρκετα λιπαρη για το δικο μου λιπαρο δερμα..
Αυτες οι ΒΒ cream ηταν ακομη πιο σκουρες αλλα θα σας πω την γνωμη μου γιατι τις αφησα λιγο πανω στο προσωπου μου
1.NIVEA

Με ικανοποιησε αρκετα σε θεμα καλυψης παρεχει μια λαφρια προς μεσαια καλυψη..Δεν εχω κανενα προβλημα στο προσωπου ωστε να χρειαστω καλυπτικη BB cream.Η συγκεκριμενη εχει spf 10 που πιστεω ειναι λιγο σε σχεση με αλλες bb cream..Ισως ομως και να την αγοραζα αν ηταν σε πιο ανοιχτο χρωμα...

2.CARROTEN

Αυτη η bb cream τωρα δεν ειχε τοσο καλη καλυψη αλλα δινει ενα αρκετα καλο ομοιομορφο αποτελεσμα και το βασικοτερο ειναι οτι εχει spf 25 που ειναι αρκετα καλο..Ειχε δειγμα για 2 χρησεις αλλα εγω την βαλα μια φορα γιατι ηταν πολυ σκουρη..Επισης το αρωμα της ειναι οπως ολα τα αντιλιακα carroten

3.LOREAL CC CREAM
Με αυτην την cc cream ειμαι υπερ ευχαριστημενη.Ειναι επισης σκουρη αλλα αυτο που λεει οτι καλυπτει τις κοκκινιλες το κανει και με το παραπανω στο δικο μου το δερμα που εχει αρκετες κοκκινιλες..Αν ηταν πιο ανοιχτει θα την αγοραζα οπωσδηποτε..
Επισης τωρα εχω παρει την νεα BB cream απο την oriflame η οποια εχει 3 αποχρωσεις και μο φαινεται αρκετα καλη..Επισης περιμενω αλλη μια απο το ebay και θελω πολυ να δοκιμασω και την BB cream της Garnier που ειναι για λιπαρες επιδερμιδες...Εσεις ποια μου προτεινετε??

Αυτα ειναι τα προιοντα που τελειωσα ελπιζω να σας φανηκαν χρησιμα..
Θα τα πουμε στο επομενo post
Φιλια Πολλα..
Να περνατε τελεια...!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου