Nails Giveaways Reviews Fashion Outfits Hauls DIY AboutMe Favourites Συνταγες

Τετάρτη, 7 Αυγούστου 2013

Γεια σας κοριτσια μου..Τι κανετε??Την Παρασκευη,σημερα και εχθες ειχα παει για κατι ψωνια και πηρα κατι πραγματακια σε προσφορες και ειπα να σας τα δειξω ετσι ωστε να παρετε και εσεις μια ιδεα...

Αρχικα ειχα παει την Παρασκευη στα Hondos και πηρα αυτα τα πραγματακια..Πηρα τα 2 αφρολουτρα της Nivea harmony time..Mυριζουν πολυ ωραια ηταν 1+1 δωρο και κοστιζαν περιπου 2,66..Μετα πηρα 2 αποσμητικα για της μασχαλες απο την Sanex.Και αυτα επισης ηταν 1+1 δωρο και κοστιζαν περιπου 3,80..Οπως και τα νεα αποσμητικα της adidas ηταν 1+1 και μυριζουν απιστευτα...


Εχθες πηγα στα My market γιατι ειχα δει μεσω ιντερνετ οτι εχουν καποιες προσφορες και ετρεξα να τα παρω..Αρχικα πηρα τα αφρολουτρα που μυριζουν αμυγδαλο και καριτε και το ειχα δοκιμασει σε δειγματακι και μου αρεσε παρα πολυ αλλα το εβρισκα στα 4,50ε και στο my market τα ειχαν προσφορα 1+1 και κοστιζαν 4,20 σιγα που δεν θα τα επερνα..χιχι..Εκει βρηκα και αυτα τα μαλακτικα μαλλιων απο την le petit marselliais τα οποια περιεχουν μελι και καριτε και μου φανηκε πολυ ενδιαφερον και τα πηρα στα 3,70 και τα δυο..Επισης εχει τετοια προσφορα σε ολα τα προιοντα μαλλιων και σωματος της ιδιας εταιριας.Ηθελα να παρω και την μασκα αλλα δεν την ειχανε.... 


Δεν μπορουσα να μην περασω και μια βολτα απο το Beauty Town...Πηρα 3 χυμα κολωνιες.Η μια ειναι η Armani Black Code την οποια την ειχα ξανα παρει και μου αρεσε παρα πολυ την πηρα στα 30ml και κοστιζε 3,οοε.Πηρα και την angel επισης στα 30ml,και πηρα και αρωμα σοκολατα που μυριζει τελεια στα 4,οοε τα 50ml.Και οι τρεις μυριζουν φανταστηκα και σιγουρα θα τις ξανα παρω...Επισης ειχα μπει στο site τους και κοιταζα τα προιοντα προσωπου και ειχα δει αυτο το καθαριστικο gel προσωπου απο την Beautys Formulas  που ρυθμιζει την λιπαροτητα και μου φανηκε πααρα πολυ ενδιαφερον και ανυπομονω να το δοκιμασω...



Εχθες λοιπον οπως πηγαινα στην σταση πεσανε στο ματι μου αυτα τα πεδιλακια...Μου αρεσαν πολυ και μπηκα να τα δοκιμασω..Λατρευω το ασπρο-χρυσο...Παω μεσα λεω στην πωλητρια θελω αυτα σε Νο 38-39,παει να δει..ειχε μονο 40..Τα δοκιμασα..ηταν αρκετα σταθερα και μου αρεσαν τοοσο πολυ που τα πηρα...Και κοστιζαν ΜΟΝΟ 8,οοε απο τον Τσουκαλα...


Σημερα κανοντας μια βολτα στα μαγαζια της Ερμου μπηκα στα Hondos Center για να δω τι εχε μιας και δεν ειχα ξανα παει..Περιττο να σας πω πως χαθηκα εκει μεσα..Γινοτανε πανικος και ειναι τεραστιο...Εκει βλεπω ενα stand της essence και ειχε πραγματα που δεν τα ειχα δει σε αλλα hondos τα επεξεργαστικα καλα καλα..αλλα επειδη ειχα απο ολα αποφασισα να παρω το μαυρο gel eyeliner για το οποιο εχω ακουσει τοοσο καλα λογια και κοστιζε μονο 3,80,και μια βαση ματιων που δεν ειχα ξανα δει την colour art.Ελπιζω να ειναι καλυτερη απο την i love stage.Κοστιζε 2,80..Επισης πηρα και την ενυδατικη σωματος απο την le petit marselliais την οποια ειχα δοκιμασει σε δειγματακι και μου αρεσε πααρα πολυ..Εχω πολλες ενυδατικες σωματος...καμια δεκαρια...και για αυτο δεν την επερνα..Ομως την εβλεπα εκει στο ραφι και μου ελεγε παρε με παρε με..Δεν φταιω εγω..χιχιχι..:p.Περιεχει γλυκο αμυγδαλο,Καριτε και Αργκαν πιστεω θα ταιριαζει απολυτα με το αφρολουτρο της Palmolive..Αυτη δεν ειχε καποια προσφορα και κοστιζε 5,30..Οταν πηγα να πληρωσω στο ταμειο ειδα την κρεμουλα της Nivea και την ειχε μονο 0,98 και ειπα ας την παρω και αυτη..:p..Και τελος ειχα πει να μην παρω αλλο κραγιον γιατι εχω ηδη αρκετα..Για κανα μηνα κρατησα τον λογο μου αλλα μολις ειδα αυτο το τελειο κοκκινοκοραλοπορτοκαλι χρωμα απο την seventeen ηταν πανω απο τις δυναμεις μου να του αντισταθω εκτος οτι εχει τελειο χρωμα και ειναι ματ εχει και spf 15 κατι που τωρα ανακαλυψα και ας εχω αλλα 3 κραγιον της ιδιας σειρας..και κοστιζε μονο 9,90..:p


Και τελος καποια πραγματακια που μου ηρθαν απο το ebay..Περιμενω και αλλα 2-3 πακετα που θα σας τα δειξω σε καποιο αλλο ποστ...Απο το ebay λοιπον πηρα μια θηκη για το κινητο μου που μου αρεσε πααρα πολυ...Μια μασκαρα την οποια την εχω ξανα παρει και ειναι για ογκο και μηκος και κοστιζε περιπου 1,70..Ενα ημιμονιμο βερνικι που δεν το προτεινω σε καμια περιπτωση για επαγγελματιες γιατι δεν εχει μεγαλη διαρκεια και εγω το εχω για προσωπικη χρηση..Ενα ρολοι το οποιο το περνω καθε χρονο απο εκει που παω διακοπες αλλα εκει το αγοραζω 10ε και στο ebay το βρηκα μολις 1,20..Επισης πηρα καποια στρασακια τα οποια τα ειχα ξανα παρει αλλα τα ειχα ξεχασει σε μια κυρια η οποια δεν μου το ειπε και τα κρατησε...Τελος παντων αυτα κοστιζαν γυρω στα 2,οοε..Το επομενο που αγαπησα ειναι το κολιε που πηρα..Εδω οσο και να εψαχνα ολοι τα ειχαν 7ε με 10ε και...απο το ebay το πηρα κατι λιγοτερο απο 1,70ε...και το εχω αγαπησει..Και τελος το λατρεμενο μου mp4 που σε ενα τελειο χρωμα που το ερωτευτηκα μολις το παρελαβα..




Αυτα αγορασα..Ελπιζω να σας αρεσε το ποστ και να σας φανηκε καπως χρησιμο με τις προσφορες..
Γραψτε μου απο κατω για πιο πραγμα θελετε να δειτε review..
Εσεις θα αγορασετε καποιο απο αυτα??
Εχετε δοκιμασει καποιο προιον?
Θα τα πουμε στο επομενο post
Να περνατε τελεια!!
Φιλια Πολλα...
Σοφια
xXx

4 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα πραγματάκια Σοφία μου, μεγειά σου και να τα χαρείς όλα!΄Μόλις έγινα και μέλος!

    Είμαι καινούργια στο χώρο, ρίξε μια ματιά αν θέλεις
    http://smudgeitblenditrockit.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστω πολυ..Παω να τσεκαρω και το δικο σου...:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λάτρεψα τη θήκη για το κινητό !!! θέλω και εγώ να αγοράσω. Εχει μεγάλη γκάμα και τέλεια σχεδιάκια σε πολύ πιο οικονομικές τιμές !!!! Το αφρόλουτρο της nivea θα το ευχαριστηθείς ;) Τέλος, να σου πω ότι ξεκίνησα έναν διαγωνισμό στο blog μου! Πέρνα μια βόλτα αν θες να συμμετάσχεις :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σε ευχαριστω πολυ..Οντως η θηκη και εμενα μου αρεσε...Τα αφρολουτρα περιμενω πως και πως να τα δοκιμασωωω...Θα παρω μερος στον διαγωνισμο σου..Φιλια Πολλααα..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή