Nails Giveaways Reviews Fashion Outfits Hauls DIY AboutMe Favourites Συνταγες

Τετάρτη, 4 Σεπτεμβρίου 2013

5 Empties Mascara Review


Γεια σας κοριτσια μουυ..Τι κανετε???
Αλλο ενα review post ειναι εδω και σημερα θα μιλησουμε για 5 μασκαρες που εχω δοκιμασει,εχω τελειωσει και θελω να τις πεταξω..
Γενικα δεν βρισκω πολυ ευκολα μασκαρες που να μου αρεσουν για αυτο αγοραζω τις ιδιες τις περισσοτερες φορες ετσι ωστε να μην πηγαινουν χαμενα τα χρηματα μου..
Παμε να ξεκινησουμε λοιπον...

1.ΤΗΕ COLOSSAL VOLUME MASCARA απο την MAYBELLINE



Γενικα εμενα στις μασκαρες μου αρεσουν τα χοντρα και τριχινα βουτρσακια..Η συγκεκριμενη εχει ενα αρκετα μεγαλο βουρτσακι οπως θα δειτε παρακατω και αυτο ηταν που με εκανε να την παρω..Ομως απογοητευτηκα γιατι δεν μου εδωσε το αποτελεσμα που ηθελα...Σαν μασκαρα ειναι πολυ καλη αλλα εγω προσωπικα δεν θα την ξανα αγοραζα...Πολλες απο εσας δεν θα συμφωνησουν με αυτο..αλλα ο καθενας λεει την γνωμη του..Παρ'ολα αυτα σε διαφορα καταστηματα την βρισκετε στα 10ε που πιστευω ειναι παρα πολυ καλη τιμη για μασκαρα.:)
Aυτο ειναι το βουτρσακι.Οπως σας ειπα ειναι παρα πολυ ωραιο και ετσι οπως μου αρεσει...




2.Χ-ΤRAORDINAIRE απο την SEVENTEEN



Μια υπερ λατρεμενη μασκαρα που νομιζω σε ολες αρεσει...Ισχυριζετε οτι δινει μηκος αλλα προσωπικα και στις δικες μου βλεφαριδες δινει και ογκο και μηκος..Κοστιζει 10,50 που πιστευω ειναι παρα πολυ οικονομικη για αυτα που δινει..Το μονο αρνητικο που μπορω να βρω ειναι οτι στεγνωνει σχετικα γρηγορα στην συσκευασια...Την εχω παρει και στην μπλε αποχρωση και ειναι υπεροχη..Το βουρτσακι της ειναι πλαστικο και εχει μικρες σχετικα διασπαρτες τριχουλες..
.Θα την ξανα αγοραζα οπωσδηποτε...



3.VOLUMIZER MASCARA απο το EBAY



Μια μασκαρα που πραγματικα δεν εχει να ζηλεψει τιποτα απο ακριβοτρες μασκαρες..Εχει την φιλοσοφια 2 σε 1 δηλαδη και για ογκο και για μηκος...Οντως δινει και απο τα δυο και εχει απιστευτο βουτρσακι...Κοστιζει ΜΟΝΟ 1.50ε..Κανει παρα πολυ καλη δουλεια..Θα την ξανα αγοραζα σιγουρα και ηδη εχω παραγγειλει και αλλη...





4.SPECTRA LASH MASCARA απο την AVON



Οσο ημουνα στην avon την αγοραζα συνεχεια..Ομως μετα σταματησα...Ειναι μια απο τις αγαπημενες μου μασκαρες..Δινει και ογκο και μηκος..Το βουρτσακι της ειναι μικροτερο απο αυτα που μ'αρεσουνε αλλα κανει πααρα πολυ καλη δουλεια...Οπως ξερετε η avon κανει αρκετες φορες προσφορες.Εγω την επερνα γυρω στα 7 με 12ε αλλα μια φορα την ειχα πετυχει 5,οοε που αξιζε παρα πολυ αλλα δυστυχως πηρα μονο μια...Οταν ειναι σε προσφορα αξιζει παρα πολυ...
Εχει την φιλοσοφια 1-2-3 δηλαδη οσο πιο εντονες και πυκνες θελετε τις βλεφαριδες σας τοσο πιο μεγαλο νουμερο θα βαζετε..πχ για πρωινο μακιγιαζ βαζετε το 1 για απογευματινο το 2 και για βραδυνο το 3 αναλογως τι αποτελεσμα θελετε να δωσετε..Εγω προσωπικα το ειχα ΠΑΝΤΑ στο 3..χιχιχι



*(το βουτρσακι ειναι λιγο πιο πυκνο απλα εχει στεγνωσει και εχει κολλησει)

5.VOLUMEBUILD MASCARA απο την ORIFLAME

Μια σχετικα νεα μασκαρα της oriflame που μολις την ειδα ειπα αυτη ειναι για μενα..
Και οντως ετσι ειναι...Εχει ενα παχυ,τριχινο και πλουσιο βουτρσακι που δινει και μηκος και ογκο και κανει οτι λεει...Ειναι buildable δηλαδη οσο περισσοτερο βαζεις τοσο μεγαλυτερες και πυκνοτερες κανει τις βλφαριδες..Κοστιζει γυρω στα 8ε τις περισσοτερες φορες εγω μια φορα την ειχα πετυχει 4,95...Φυσικα και θα την ξανα αγοραζα...!!!



Αυτο ηταν το review για τις μασκαρες που χρησιμοποιουσα αυτον τον καιρο και μου τελειωσαν...Ελπιζω να σας φανηκε χρησιμο...
Εσεις εχετε δοκιμασει καμια απο αυτες?
Πως σας φανηκε?
Θα δοκιμαζατε??
Περιμενω τα σχολια σας...
Θα τα πουμε..
Να περνατε τελεια..
Φιλια Πολλα...
Σοφια..
xXx

4 σχόλια:

  1. exo dokimasei ths Avon tin opoia latrepsa panta thn eix sto 3 kai egw xexexe thn xrhsimopoiousa gia baduna makigiaz poio polu & Maybellin pou entaksei kai auth mou arese genika exo megales blefarides kai ligi doulia na kanei einai ola kala :)

    xxxx
    Athina by http://beautyfairysbyathina.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και εγω ευτιχως εχω μεγαλες βλεφαριδες αλλα ευχαριστημενη δεν ειμαι...θελω μεγαλυτερες..αχαριστη παιδι μου τι περιμενεις..?χαχαχα..:p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Από αυτές έχω δοκιμάσει της Seventeen που μου άρεσε πάρα πολύ, αν και πλέον έχουν αλλάξει τη σύνθεση και στεγνώνει πολύ γρήγορα, όπως σωστά είπες και τη volumizer που μου φαίνεται αρκετά υγρή και δε με έχει βολέψει :/ Θα περιμένω μήπως πήξει με τον καιρό :)

    Ειρήνη by dreamofbeauty22.blogspot.gr
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το εχω ξανα ακουσει αυτο για την volmizer ισως αν την αφησεις λιγο ανοιχτη να στεγνωσει...Εμενα παντως μια χαρα ητανε..:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή