Nails Giveaways Reviews Fashion Outfits Hauls DIY AboutMe Favourites Συνταγες

Τρίτη, 24 Σεπτεμβρίου 2013

Empties Review

Γεια σας κοριτσια μου.
Ενα αρκετα ενδιαφερον ποστ ειναι εδω..
Προιοντα που εχω τελειωσει μεχρι τελους και
μπορω να σας πω την ολοκληρωμενη μου αποψη..
Παμε να ξεκινησουμε λοιπον...


1.Ενα δειγματακι απο μια οδοντοκρεμα της Colgate η max white one.
Λεει οτι λευκενει τα δοντια και βλεπετε αποτελεσματα μεσα σε μια εβδομαδα...Εγω εχω τελειωσει δυο τετοια δειγματακια και μπορω να σας πω πως ειδα διαφορα στα δοντια μου κατι που μου αρεσε παρα πολυ...Πηγα στα Hondos να την παρω αλλα ειδα οτι κστιζε 3ε και κατι και ηταν μικροτερη ποσοτητα απο αλλες πιο οικονομικες οδοντοκρεμες και για αυτο δεν την αγορασα..Μολις την βρω σε προσφορα θα την παρω σιγουρα αν δεν την βρω παλι θα την παρω γιατι αξιζει παρα πολυ..!!!


2.Μαντηλακια ντεμακιγιαζ απο την pom pon.Πολυ αγαπημενη εταιρια μιας και τα πρασινα της μαντηλακια τα αγαπω..Τα συγκεκριμενα δεν με συγκινησαν να σας πω την αληθεια.Τα ειχε δωρο με ενα περιοδικο και ειχε 5 μεσα..Ειναι πιο στεγνα απο τα αλλα με αποτελεσμα να μην βγαζει και πολυ καλα το μακιγιαζ και ιδιαιτερα στην περιοχη των ματιων πρεπει να τριβετε και δεν αφαιρει την μασκαρα..Τα συγκεκριμενα τα βρισκετε πιο συχνα σε προσφορα απο οτι τα πρασινα..Δεν ξερω γιατι γινετε αυτο..Οταν δεν ειναι σε προσφορα ειναι αρκετα ακριβα για μαντηλακια αλλα αξιζουν..Αυτα δεν νομιζω να τα αγοραζα..Τα πρασινα ομως ναι..Ειναι τα καλυτερα μαντηλακια για εμενα και οταν τα βρω σε προσφορα τα περνω..


3.Ενα Body butter απο την Avon...Γενικα δεν μου αρεσουν τα body butters ειναι πολυ λιπαρα για το δικο μου δερμα..Το συγκεκριμενο ενυδατωνει παρα πολυ καλα μυριζει πολυ ωραια αλλα ειναι λιπαρο...Δεν θα το ξανα αγοραζα οχι γιατι δεν ειναι καλο αλλα γιατι δεν προτιμω εγω τοσο λιπαρες κρεμες σωματος...


4.Ενα μαλακτικο μαλλιων απο την syoss.
Γενικα για την syoss ακουγοντε πολλα..σε αλλους αρεσει σε αλλους οχι..Εμενα μου αρεσει αρκετα σαν εταιρια..Οτι και να εχω παρει με εχει καλυψει σε αυτα που θελω..Το συγκεκριμενο μαλακτικο ειναι ενα κοινο μαλακτικο και αρκετα οικονομικο..Μαλακωνει αρκετα τα μαλλια και τα βοηθαει να ξεμπερδευτουν πιο ευκολα..Αν το εβρισκα σε προσφορα θα το ξανα αγοραζα σιγουρα...


5.Επιτελους τελειωσα αυτο το αφρολουτρο που ολο το αφηνα στην ακρη..Ειπα αφου εχει μυρωδια καρπουζι να το τελειωσω το καλοκαιρι..Ειναι απο την avon..και οταν το ειχα παρει ,ιχα παρει και ολη την σειρα,κρεμα σωματος σπρευ σωματος..Οταν τα εβαζα και τα 3 μυριζε οολο το σπιτι μεχρι και στον διαδρομο..Παμε ομως να σας πω για το αφρολουτρο..Ειναι ενα κοινο αφρολουτρο μυριζει πολυ ωραια,δεν κανει παρα πολυ αφρο αλλα και ουτε μενει η μυρωδια..Δεν νομιζω να το αγοραζα ξανα γιατι ειναι αρκετα μικρο και τελειωνει γρηγορα..Αν ομως το εβρισκα σε προσφορα ισως να το αγοραζα για καλοκαιρι...


6.Σαμπουαν για τα μαλλια απο την Garnier..Τι να πρωτο πω για αυτο το σαμπουαν..Ειναι υπεροχοο..Ειναι για κανονικα μαλλια που λαδωνουν γρηγορα..Εκτος οτι κανει πααααρα πολυ αφρο κατι που ειναι πολυ σημαντικο σε ενα σαμπουαν μαλλιων,βοηθαει με την λιπαροτητα..καιιιι καθαριζει τοοσο καλα τα μαλλια που οταν τα στεγνωνετε ''τριζουν'' απο καθαριοτητα...Μυριζει τελεια και φυσικα θα το ξανα αγοραζα...Εχει γινει το αγαπημενο μου σαμπουαν μαλλιων...


7.Σπρευ για τις μασχαλες απο την oriflame.
Ενα πολυ καλο σπρευ που κραταει για αρκετες ωρες και δεν μυριζετε.Δεν λεκιαζει σε ασπρα και μαυρα ρουχα..Ειναι αρκετα οικονομικο και θα το ξανα αγοραζα σιγουρα...


8.Μασκα και scrub μαζι απο την avon..
Ενα προιον 2 σε 1 κανει απολεπιση και μασκα μαζι...Για scrub ηταν αρκετα καλο δεν εγδερνε το δερμα αλλα για μασκα δεν εκανε και κατι ιδιαιτερο.Αφηνε αρκετα απαλο το δερμα...Δεν θα το ξανα αγοραζα γιατι δεν μου αρεσουν ιδιαιτερα τα προιοντα 2 σε 1 και θα ηθελα να κανουν καλυτερη δουλεια...
                                                                 

8.Και τελος ενα δειγματακι που ειχα δοκιμασει απο την frezyderm.Ειναι μια κρεμα σωματος η οποια εχει κατι σαν πουδρενια υφη...Ειναι ελαχιστα λιπαρη αλλα απορροφατε παρα πολυ ευκολα και αφηνει υπερ ενυδατωμενο το δερμα...Αν μου δινοταν η ευκαιρια θα την αγοραζα σιγουρα....


Αυτα ειναι καποια απο τα προιοντα που εχω τελειωσει..
Ελπιζω να σας αρεσε και αυτο το ποστ..
Εσεις εχετε δοκιμασει κατι απο αυτα??
Πως σας φανηκε??
Περιμενω τα σχολια σας...
Φιλια Πολλα..
Σοφια..
xXx

8 σχόλια:

  1. εκτος απο τα μαντηλακια δεν εχω δοκιμασει κανενα αλλο προϊον απο αυτα...πολυ ωραιο ποστ..φιλακιααα

    Vaso by mybeautymap.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστω πολυ κουκλα μουυ..Φιλιαα.:D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτήν την οδοντόκρεμα την είχα πάρει σε δειγματάκι στις καλοκαιρινές μου διακοπές και μου άρεσε ιδιαίτερα! Είναι όπως είπες όμως πιο ακριβή από τις άλλες και δεν ξέρω αν θα την πάρω... Το σαμπουάν τις Γκαρνιέ το είχα και αυτό μαζί μου 1 μήνα το καλοκαίρι και μου άρεσε πολύ! Να δοκιμάσεις και το Goodbye damage ;)

    Δες στο blog μου! Σου'χω βραβειάκι
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το goodbye damage σκευτομαι να το δοκιμασω..
      Για καποιον λογο δεν μπορω να μπω στο μπλογκ σου...γραψτω μου απο κατω αν μπορεις...:)

      Διαγραφή
  4. Ωραίο ποστ!
    Εγώ έχω δοκιμάσει το σαμπουάν καλό μου φάνηκε. Το αφρόλουτρο Avon είχα με το cherry blossom και δεν μου άρεσε και τόσο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. γεια σου!! απο αυτα που παρουσιασες το μονο προιον που χρησιμοποιω και ειμαι αρκετα ικανοποιημενη ειναι το μαλακτικο μαλλιων! Πολυ ωραιο ποστ και blog!! ειμαι η νεα σου follower!! σε περιμενω και στο δικο μου blog και ελπιζω να ανταποδωσεις!! φλκια!!

    http://dreamstylesplash.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σε ευχαριστω παρα πολυ..Παω να τσεκαρω και το δικο σου...:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή