Nails Giveaways Reviews Fashion Outfits Hauls DIY AboutMe Favourites Συνταγες

Δευτέρα, 16 Σεπτεμβρίου 2013

LIEBSTER AWARD!!!!!!!!!





Γεια σας κοριτσια μουυ!!!!Τι κανετε???
Εγω ειμαι παρα πολυ χαρουμενη για αυτο εδω το ποστ διοτι πηρα το βραβειο Liebster..
Και για αυτο θελω να ευχαριστισω την Κωσταντινα απο το blog ΑnotherMakeupWorld( http://anothermakeupworld.blogspot.gr/)..
Για οσες δεν ξερετε ειναι ενα βραβειο που δινει καποια κοπελα σε blogs τα οποια εχουν λιγοτερο απο 200 μελοι ετσι ωστε να γινοντε πιο γνωστα..
Επισης υπαρχουν καποιοι κανονες που πρεπει να τιρουντε και ειναι οι παρακατω:

  • Να γραψεις 11 πραγματα για τον εαυτο σου.
  • Να απαντησεις στις 11 ερωτησεις που εκανε αυτος που σε εκανε tag και να φτιαξεις εσυ αλλες 11 ερωτησεις που θα τις απαντησουν αυτοι που θα κανεις tag.
  • Διαλεγεις 11 ατομα τα οποια θα κανεις tag που να εχουν λιγοτερα απο 200 μελοι και τα αναφερεις στο post σου.
  • Ενημερωνεις τα ατομα που εκανες tag.
  • Δεν κανεις tag αυτον που σε εχει κανει.
  • Και αναφερεις και ευχαριστεις αυτον που σε εκανε tag.
***(Τους κανονες τους βρηκα απο το blog της Κωσταντινας http://anothermakeupworld.blogspot.gr/)



                                11 ΠΡΑΓΜΑΤΑ 
                            ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ

1.Ειμαι πολυ ηρεμη αλλα ετσι και ξεπερασω τα ορια μου βρες καραβι να φυγεις(Ταυρος στο ζωδιο βλεπεις...)
2.Λατρευω υπρβολικα τις βολτες με αμαξι..Μπορω να καθομαι ωρες και απλα να ειμαι συνοδηγος.Και οτι και να εχω πχ θυμο,στεναχωρια κτλπ μου περναει αμεσως.
3.Μισω την διπροσωπια,το ψεμα και την ειρωνια.
4.Εχω τελειωσει βρεφονηπιοκομος σε τεχνικο λυκειο,μετα πηγα σε 2 σχολες αισθητικη ακρων(νυχια δλδ)καθαρισμο προσωπου και αποτριχωση,τωρα τελειωνω κομμωτικη,μακιγιαζ και σκευτομαι να γραφτω και αισθητικη(μασαζ κτλπ)Μαλλον θα ειμαι χρονια φοιτητρια.χιχιχι
5.Εδω και δεκα μηνες κανω διαιτα-διαροφη εχω χασει πολλα κιλα και πλεον συχαινομαι οτι ''παχυντικο''υπαρχει(πχ σουβλακια,πιτσες,πατατακια,σοκολατες)και δεν μου λειπει τιποτα απο αυτα..
6.Δεν συμπαθω τους μιζερους και αρνητικους ανθρωπους που δεν ειναι καθολου αισιοδοξοι.Με ανχονουν παρα πολυ και προσπαθω να μην εχω πολλα πολλα...
7.Δεν συμπαθω τι αλλαγες γενικοτερα στην ζωη μου και δεν θα αφηνα την πολη μου για να παω καπου οσα λευτα και να μου εδιναν..Για διακοπες σιγουρα ναι..αλλα για παντα με τιποτα..
8.Δεν ειμαι καθολου τυχερη σε τυχερα παιχνιδια και διαγωνισμους..Μια φορα ειχα κερδισει ενα ποδηλατο οταν ημουν μικρη και απο τοτε τιποτα.Βεβαια λενε οποιος χανει στα ''χαρτια'' κερδιζει στην αγαπη..αλλα ουτε και εκει κερδισα..χαχαχ
9.Λατρευω οολα τα σκυλακια και ειμαι πολυ φιλοζωη,βεβαια απο τοτε που με δαγκωσανε 2 σκυλια τα αποφευγω οσο και αν τα αγαπαω...
10.Μου αρεσουν ολα τα xtreme sports και αν ειχα την δυνατοτητα θα τα κανα ολα.
11.Και τελος δυστυχως ειμαι παααρα πολυ ανχωτικο ατομο,ανχωνομαι με το παραμικρο πραγμα,που δεν μου αρεσει καθολου και προσπαθω οσο μπορω να ηρεμω και να γραφω καποια πραγματα λιγο...:p

                          11 ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ Η 
            ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΜΟΥ


1. Ποιο επάγγελμα ήθελες να ακολουθήσεις όταν ήσουν παιδί;
ΜιΜικρη ηθελα να γινω κομμωτρια,τραγουδιστρια και δασκαλα μπαλετου.
2. Αν ήσουν σε κάποιο ριάλιτι, σε ποιο θα ήταν και γιατί;
Χμμ δεν το εχω σκευτει ποτε αλλα ισως να ημουν στο survivor.
Oσο και να συχαινομαι εντομα κτλπ μου αρεσαν οι δοκιμασιες,οι 
δυσκολιες και γενικα η αδρεναλινη ανεβαινε στα υψη.
3. Ποιο είναι το λιγότερο αγαπημένο σου φαγητό;
Το λιγοτερο αγαπημενο μου θα ελεγα πως ειναι το κοκκινιστο κρεας.
4. Ποιος ηθοποιός θα ήθελες να παίζει έναν ρόλο βασισμένο στο δικό σου χαρακτήρα;
Κανενας.Θα προτιμουσα να εχω εγω χαρακτηρα καποιου ηθοποιου ετσι οπως 
παιζει σε ταινια ή σειρα.
5. Σε ποιο πράγμα εύχεσαι να τα πήγαινες καλύτερα;
Γενικοτερα στην ζωη μου.Θα ηθελα ολα αυτα που κανω ή θα κανω απο εδω 
και περα να τα κανω καλυτερα.
6. Ποια είναι μια ανθρώπινη συνήθεια που σε εκνευρίζει ποιο πολύ απ' όλες;
Ψεμα,Διπροσωπια,Ειρωνια.Αν επρεπε να επιλεξω ενα απο τα 3 θα ελεγα το ψεμα.
7. Ποια είναι η αγαπημένη σου περίοδος της ημέρας (πρωί, μεσημέρι, βράδυ) και γιατί;
Το βραδυ.Εδω και αρκετα χρονια κοιμαμαι πολυ αργα και γενικα ειμαι πολυ νυχτερινος τυπος.Δηλαδη αμα ηταν και βραδυ ανοιχτα τα μαγαζια ανετα θα πηγαινα τοτε να ψωνισω.Παρολα αυτα ομως θα ηθελα πολυ να γινω πολυ πρωινος τυπος,να πηγαινω για τρεξιμο να τρωω φυσιολογικα το πρωινο μου και οχι το μεσημερι που σηκωνομαι εγω.Πιστευω πως εχεις πολυ περισσοτερη ενεργεια και κανεις περισσοτερα πραγματα.
8. Ποιο είναι το πιο περίεργο όνειρο που είχες ποτέ;
Σχεδον παντα τα ονειρα μου ειναι καλα ευτυχως ..Συνηθως βλεπω κανα πρωην, χαχα,παιδια και συνηθως μωρακια,πραγματα που θα ηθελα να γινουν και τετοια..Για καποια περιοδο ομως πριν κανα χρονο εβλεπα συνεχεια καρχαριες,σχεδον καθε βραδυ...
9. Αγαπημένη σειρά;
Θα νομιζετε πως θα πω καμια ξενη ε??Χαχα παιζει να ειμαι η μονη που δεν βλεπω ξενες σειρες.Τωρα αν πιανετε για σειρα μου αρεσε το Prison Break τωρα για ελληνικη σειρα θα πω Λατρεμενοι μου γειτονες..
10. Ποιο είναι το τελευταίο μαγειρεμένο φαγητό που έφαγες;
Μιας και κανω διαιτα και τρωω συγκεκριμενα φαγητα το τελευταιο ηταν μακαρονια με λιγο τυρακι..
11. Ποια είναι η επόμενη μεγάλη απόφαση που χρειάζεται να κάνεις;
Πρεπει να παρω αποφαση να μαζεψω λευτα για να παω εστω για λιγες μερες στο Λονδινο...
                                 
                                  OI ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

1.Τι θα αλλαζες πανω σου?Είτε απο τον χαρακτηρα είτε απο την εξωτερικη εμφανιση
2.Αν θα σου εδιναν 1,000ευρο τι θα τα εκανες?
3.Σε τι πιστευεις πως εισαι ''εθισμενη''?
4.Τι δεν σου αρεσει να βλεπεις σε εναν αντρα και τι σε μια γυναικα?
5.Σε ποιον/α ελληνα/ιδα ηθοποιο θα ηθελες  να μοιασεις και γιατι?
6.Τι σε εκνευριζει στους γυρω σου?
7.Αμα σου ελεγαν πως μπορεις να φας ενα συγκεκριμενο φαγητο που θα επελεγες εσυ και δεν θα επερνες καθολου κιλα..Ποιο θα ηταν αυτο?
8.Αν θα μπορουσες να εισαι αορατη για 1 μερα τι θα εκανες?
9.Πιο γλυκο αγαπας τοσο που δεν μπορεις αν δεν φας εστω λιγο..?
10.Πιστευεις πως τα οικονομικα καλλυντικα δεν ειναι τοσο καλα οσο τα λιγο πιο ακριβα?
11.Aγαπημενη μαρκα καλλυντικων?Και γιατι?

                                          ΠΟΙΟΥΣ ΚΑΝΩ TAG


Οποιες θελετε μπορειτε να γινετε μελοι στα blogs των κοριτσιων ετσι ωστε να δειτε και τις δικες τους απαντησεις και γενικα τα posts που ανεβαζουν που ειναι πολυ ενδιαφερον..
Ελπιζω να σας αρεσε αυτο το post.
Ηταν διαφορετικο απο ολα τα αλλα..
Περιμενω να μου πειτε την γνωμη σας στα σχολια..
Θα τα πουμε..
Να περνατε τελεια...
Φιλια Πολλα..
Σοφια..
xXx

6 σχόλια:

  1. Σοφία μου ευχαριστώ πολύ για το βραβειάκι :) Θα το κάνω όσο πιο σύντομα μπορώωωω :) και οι απαντήσεις σου πολύ όμορφες! Απολαμβάνω τέτοια ποστ! χιχι! φιλιά :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σοφία μου, συνονόματη, χρόνια μας πολλά καταρχήν!
    Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την τιμή, και ετοιμάζω τις απαντήσεις asap!

    Φιλιά πολλά <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Aαααα Χρονια σου πολλα και εσεναα...οτι επιθυμεις...Περιμενω να δω..Μολις κανεις το ποστ βαλτο εδω να το δβ ή στειλτο στο μαιλ μου..Φιλιααα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια πολλά Σοφάκι και σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Πολύ ωραίο ποστ! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σε ευχαριστω πολυ κουκλα μου..Να σε καλα...:)))..<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή