Nails Giveaways Reviews Fashion Outfits Hauls DIY AboutMe Favourites Συνταγες

Δευτέρα, 27 Ιανουαρίου 2014

ΧΩΡΙΣΜΟΣ:Τι να κανεις και τι να MHN κανεις μετα απο ενα χωρισμο~η ιστορια μου~


Αυτο το ποστ ειμα σιγουρη οτι μας αφορα ολες..
Ελπιζω να μην περασει καμια αυτη την φαση αλλα σιγουρα ολες εχουμε περασει ή θα περασουμε καποιο χωρισμο(φτου,φτου χαχα)
Σιγουρα θα ειναι καπως μεγαλο οποτε διαβαστε το μονο αν εχετε χρονο παρτε και ενα καφεδακι γιατι εχουμε πολλα να πουμε..:D

Αρχικα,υπαρχουν 3 τροποι χωρισμου:
1.Σε χωριζει αυτος
2.Τον χωριζεις εσυ
3.Κοινη αποφαση

Σιγουρα στην αποφαση 2 και 3 εισαι πιο συνηδητοποιημενη στο τι προκειται να γινει..Το εχεις παρει αποφαση ειτε επειδη δεν γινετε αλλιως ειτε επειδη βαρεθηκες.
Ο πρωτος ομως τροπος ειναι ο πιο ασχημος και ο πιο επωδυνος..
Περισσοτερο θα σας μιλησω με δικη μου εμπειρια στο τι εκανα εγω για να ξεπερασω εναν χωρισμο μετα απο σχεση 3ων χρονων στην οποια συζουσα κιολας(ναι εκανα και αυτο το λαθος απο τα 17 μεχρι τα 20)Τελος παντων..Επειδη εχει περασει εναμισης χρονος απο τοτε πλεον μπορω να σας πω καποια πραγματα σαν γυναικα..:)

Παμε στην φαση του χωρισμου.
Νομιζεις πως ειστε μια χαρα ενω εκεινος σκευτεται πως θελει να σε χωρισει.
Προσπαθει να βρει αφορμες για να το κανει και εσυ δεν περνεις χαμπαρι..Ειτε εχει μπει τριτο προσωπο και εσυ παλι δεν εχεις παρει χαμπαρι γιατι ξερει να παιζει καλο θεατρο..Μαζευει,μαζευει στο κεφαλι του..κανει μπαμ και σου ερχετε ο χωρισμος κατακουτελα..
Σε χωριζει..
Τι κανεις εσυ?
Εισαι στο κενο..
Δεν ξερεις τι γινετε..
Δεν ξερεις αν σκευτεται να ξανα γυρισει και αν ολα αυτα που κανει ειναι εγωισμος ή απλα μια φαση..
Κλαις..
Τον σκευτεσαι συνεχεια..
Τον ταραζεις στα τηλεφωνα και στα μηνυματα..
Πας εξω απο το σπιτι του..
Μιλας με τον κολλητο του..
Μπαινεις συνεχεια στο προφιλ του..
Δεν τρως τιποτα ή τρως οτι βρεις μπροστα σου..
Τον βριζεις..
Ακους οτι τραγουδι για κοψιμο φλεβας υπαρχει..
Σε νευριαζει οτι δικο του ειναι γυρω σου..
Ανεβαζεις στατους και τραγουδια στο fb για να τα δει και ολοι σε ρωτανε τι εγινε και αυτος δεν τα βλεπει ποτε ή απλα γελαει..
Σκευτεσαι πως θα ζησεις χωρις αυτον,οτι δεν θα βρεις καποιον αλλον και οτι αν βρεις θα ειναι χειροτερος και πολλα πολλα αλλα..
ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΙ!!!!!

Αρχικα θα σας πω εγω τι εκανα μολις χωρισα(ηταν ο πρωτος μου χωρισμος)
Εκλεγα συνεχεια...ελεγα πως θα ζησω κτλπ κτλπ..Ειχα μεινει μονη μου μιας και με ειχε απομακρινει απο ολες μου τις φιλες,δεν ειχα κανεναν και μαζι του ειχα φτασει 130 κιλα με αποτελεμα να μην εχω αυτοπεποιηθηση ενω εκεινος ειχε σωματακι εκανε την διατροφη του και την γυμναστικη του και εμενα με μπουκωνε στο φαι για να μην με κοιτανε..Ναι υπαρχουν και τετοιοι..και εγω σαν χαζη πιστευα πως με αυτον θα ειμαι για παντα και αφου του αρεσω ετσι δεν χρειαζετε να αλλαξω οσο και αν το ηθελα μιας και πολλες φορες ειπα θα ξεκινησω διατροφη και το απογευμα μου εφερνε 2-3 σοκολατες.Μαλιστα μου ελεγε αν χωρισουμε δεν θα βρεις αλλον..ας μην τα πολυλογο..
Μολις χωρισαμε λοιπον καταλαβα οτι οταν στεναχωριεμαι δεν τρωω τιποτα..Ετσι μια εβδομαδα πριν τις διακοπες χωριζουμε..Και πεφτω στα πατωματα και δν τρωω απολυτως τιποτα με αποτελεσμα να χασω 6 κιλα..Οταν το ειδα στην ζυγαρια μου αρεσε παρα πολυ αλλα δεν ειχα σκευτει οτι μπορει και να εχανα κ'αλλα..
Μολις πηγα διακοπες μετα απο μια εδομαδα αρχισα να αισθανομαι πολυ καλα..Μιλαγα με ατομα που δεν μπορουσα να μιλησω πριν,ειχα περισσοτερη αυτοπεποιθηση και το μονο που μου ελειπε ηταν να κανω νεες παρεες..Περασα ενα πολυ ωραιο καλοκαιρι χωρις να τον σκευτομαι τοσο,περασα υπεροχα και πηρα και 4 κιλα με τοσο φαι που ειχα φαει.χαχα..Μολις τελειωσαν οι διακοπες και γυρισα,ξανα τα ιδια..για 10 μερες παλι κλεισμενη δεν ετρωγα και εκεινος ουτε ενα τηλεφωνο..
Μετα απο δεκα μερες και αφου ειδα οτι δεν υπηρχε γυρισμος εβαλα μπροστα τον εγωισμο μου και ειπα αυτος γιατι να περναει καλα και εγω να ειμαι ετσι?Δεν θα το αφησω αυτο..Ετσι λοιπον γραφτηκα σε μια σχολη που ηθελα πολυ και εκει βρηκα καποιες φιλες μου με τις οποιες ειχαμε χαθει τοσα χρονια..Πηρα την αποφαση να ξεκινησω διαιτα και να κανω πραγματα για εμενα..πραγματα που μου ελειπαν,και πραγματα που δεν μπορεις να κανεις οταν εισαι σε σχεση..και δεν εννοω με αγορια κτλπ..δεν σου λειπει αυτο οταν εισαι σε μια σχεση..σου λειπει το να βγεις με τις φιλες σου,να χαβαλεδιασεις,να κανεις τις βλακειες της ηλικιας σου και ολα αυτα..
Εγω απο τοτε που χωρισα δεν εχω σταματησει να βγαινω εξω να ειμαι με τις φιλες μου να κανω πραγματα που δεν θα μπορουσα να κανω αν ημουν σε σχεση.Απολαμανω την ελευθερια μου στο επακρο.Στην αρχη εψαχνα να βρω αντικαταστατη αλλα δεν θα ηταν καθολου σωστο για αυτο το παιδι μιας και δεν θα εφταιγε να βγαλω τα απωθημενα του προηγουμενου σε αυτον.
Kαι ετσι αποφασισα οτι θελω να μεινω χωρις σχεση για οσο διαστημα χρειαστει..
Και πραγματικα ειμαι πολυ καλα φυσικα και δεν τον σκευτομαι και ουτε με νοιαζει τον βλεπω,με βλεπει μιλαω με τους δικους του αν τους δω στον δρομο αλλωστε 2 στενα διαφορα εχουμε αλλα μου περναει εντελως αδιαφορος,σαν να μην ειχα περασει ουτε μια στιγμη μαζι του.
Προς το παρον δεν θελω να ξανα μπω στο τρυπακι της σχεσης γιατι ειμα πολυ καλα και το καλυτερο?Εχω χασει ήδη 50 κιλα κατι που πιστευω πως ειναι η καλυτερη εκδικηση για τους πρωην..Το να ομορφαινεις και να αλλαζεις προς το καλυτερο μετα απο μια σχεση ειναι το καλυτερο πραγμα....!!!

Παμε τωρα να σας πω πιο συνοπτικα τι πρεπει να κανετε εσεις γιατι πραγματικα οταν χωριζουμε μπορουμε και να ξεφτιλιστουμε και να πεσουν τα μουτρα μας κατω στα πατωματα και αυτος να γελαει..Πρεπει να χωρισουμε με το κεφαλι ψηλα και με ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ...



ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΧΩΡΙΣΜΟ:
  1. Δεχεσε την αποφαση του αλλου.
  2. Του δινεις λιγο χωροχρονο ενα μικρο διαστημα για να ξεκαθαρισει τι θελει και την θελει(γιατι και οι αντρες ειναι λιγο αργοστροφοι μεχρι να καταλαβουν τι θελουν).
  3. Δεν του στελνεις μηνυμα μου λειπεις,γυρνα πισω,θα αλλαξω ειχες δικιο κτλπ κτλπ γιατι αν υπαρχει μια πιθανοτητα να γυρισει θα ξενερωσει τοσο πολυ που δεν θα το κανει ποτε και θα τον κανεις να αλλαξει και αριθμο μιας και δεν θελει να τον ενοχλεις.
  4. Δεν τον παρακαλας να γυρισει.Οι αντρες θελουν να τρεχεις απο πισω τους για να τους επιβεβαιωνεις.
  5. Να σκευτεσαι οτι δεν αξιζει να κλαις και να χαλιεσαι.Αν αξιζε δεν θα σε πληγωνε και αν κλαις και χτυπιεσε μπορει να γυρισει επειδη σε λυπατε αλλα θα σε ξανα χωρισει και θα ξανα πληγωθεις.
  6. Τον σβηνεις απο fb κτλπ γιατι αν ο λογος χωρισμου ειναι τριτο προσωπο και δεις κατι δεν νομιζω να το αντεξεις..
  7. Δεν ρωτας τους φιλους του τι κανει δηθεν οτι ενδιαφερεσαι(εσυ καιγεσαι βεβαια αλλα εκεινοι θα σου πουν την κλασσικη απαντηση καλα διχνει ή ειναι μια χαρα).
  8. Κοβεις τα παρε δωσε με οποιον εχει σχεση με αυτον.
  9. Δεν πηγαινεις στα μεροι που πηγαινατε μαζι.
  10. Δεν βρισκεις αμεσως καποιον αλλον γιατι δεν φταιει σε τιποτα να πληρωνει τα σπασμενα του προηγουμενου.
  11. Δεν τον παιρνεις τηλεφωνο δηθεν στα φιλικα και σβηνεις τον αριθμο του οπως και τα μηνυματα του.
  12. Πετας οτι πραγματα δικα του εχεις,καλτσες ρουχα κτλπ.Αν ειχες σχεσεις με την μανα του,αδερφη του ή οτι εχει τελος παντων,την παιρνεις τηλεφωνο και της τα δινεις(μην μεινει και χωρις ρουχα το παιδι)ειτε απλα τα πετας και ας παει να παρει αλλα...
  13. Παιρνεις την φιλη σου και πατε για ψωνια..οχι για καφε γιατι θα αρχισετε να μιλατε για αυτον..
  14. Αν ξανα γυρισει μετα απο καιροοο απουσιας και ενω εσυ τον εχεις ξεπερασει και εισαι καλα ΜΗΝ τον δεχτεις,θα σε ξανα πληγωσει και φτου παλι απο την αρχη.Θελει να παιξει με τα συναισθηματα σου και νομιζει πως σε εχει δεδομενη.Αλλωστε αφου το εχει κανει μια φορα θα το ξανα κανει σιγουρα και αν ηθελε πραγματικα να ειναι μαζι σου δεν θα εφευγε.
  15. Ξεκινα να περιποιησε τον εαυτο σου..
  16. Αλλαξε τα μαλλια σου(προσεχε ομως  μην κανεις ακραια πραγματα γιατι γινονται πολλα σε τετοιες περιπτωσεις..κοινος ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΤΑ ΚΟΨΕΙΣ).
  17. Κανε καθαρισμους,βαζε μασκες πηγαινε γυμναστηριο αυτο θα βοηθησει και το σωμα σου και την ψυχολογια σου αλλα και το δερμα σου..
  18. Ξεκινα να πηγαινεις αν μπορεις καθε Σαββατο για ποτο ετσι ωστε να δεις και τι παιζει εξω μιας που οταν εισαι σε σχεση δεν κοιτας κανεναν περα απο αυτον..
  19. Ψωνισε ρουχα για να αλλαξεις το στυλ σου.
  20. Κανε αυτα που δεν σε αφηνε αυτος.
  21. Βγες με αυτους που δεν σε αφηνε να κανεις παρεα.Ολο και καποιο κουτσομπολη φιλο θα εχει που θα του λεει καθε βημα σου..
  22. Μην ακους καψουροτραγουδα ή τραγουδια που σου εχει αφιερωσει.
  23. Κανε οτι σε γεμιζει και οτι σε κανει να τον ξεχνας.Οπως το να εισαι συνεχεια μ τις παρεες σου.

Το πιο καλο και αυτο που θα τον κανει πραγματικα να σκασει μιας και οι αντρες οταν μας χωριζουν θελουν να μας δουν να σερνωμαστε για να το ευχαριστιουνται εσυ πρεπει να διχνεις πολυ καλα..οτι και καλα χωρισαμε??ε και??στο καλο αγορακι μου..υπαρχουν και αλλου πορτοκαλιες.
Οταν το δειχνεις αυτο ο αλλος αναρωτιεται μα καλα εγω την χωρισα και αυτη ειναι ενταξει?
Μην τον παρεις τηλεφωνο γιατι αυτος θα σκευταιται μα καλα ουτε μια αποκρυψη να δει τι κανω?να ακουσει την φωνη μου?να δει που ειμαι?δεν τις ελειψα?

ΤΟ ΣΤΑΔΙΟ ΤΗΣ ΕΚΔΙΚΗΣΗΣ

Πολλες σκευτονται εκδικηση χμμ ναι θα του κανω κακο,θα του σπασω το αμαξι,θα βαλω καποιον να τον δειρει κτλπ κτλπ.Μεγαλο λαθος γιατι μετα θα το μετανιωσεις παρα πολυ..Αφου αν παθει κατι θα τρελαθεις..Υπαρχουν ομως πολυ καλυτερες λυσεις εκδικησης οι οποιες ειναι:
  • Η ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ.
  • TO NΑ ΣΕ ΒΛΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΟΜΟΡΦΑΙΝΕΙΣ.
  • ΝΑ ΣΕ ΒΛΕΠΕΙ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟΝ.
  • ΝΑ ΣΕ ΒΛΕΠΕΙ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥ ΡΙΧΝΕΙΣ ΕΝΑ ΒΛΕΜΜΑ.
  • ΝΑ ΣΕ ΒΛΕΠΕΙ ΚΑΛΑ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟ(που φυσικα δεν θα εχεις βρει και αμεσως μην σε περασει και για οτι νανε..οταν νιωσεις εσυ ετοιμη και συνηθως ενα διαστημα 2-3 μηνων ειναι οτι πρεπει αναλογα βεβαια και την διαρκεια της σχεσης κτλπ)
Αυτη ειναι η καλυτερη εκδικηση για εναν αντρα.Το να του κανεις σωματικο κακο σε εκεινον ή σε κατι δικο του απλα πεφτεις στα ματια του ενω το ψυχικο κακο ειναι πολυ χειροτερο ποναει ο εγωσιμος τους την ωρα που εσυ εισαι καλα και τον εχεις ξεπερασει.:)

Εγω μολις χωρισα οι δικοι μου ανθρωποι πιστευαν πως θα πεσω σε καταθληψη.Μετα απο μια εβδομαδα που ειδαν οτι ημουν καλα οτι δεν με ενοιαζε τιποτα για αυτον τρελαθηκαν.Δεν πιστευαν πως ημουν τοσο δυνατη.Πλεον τον βλεπω και στον δρομο και με την κοπελα του και μου περναει τρομερα αδιαφορος.Ουτε εχω θυμο ουτε μισος..απλα μακρια και αγαπημενοι ας ειναι καλα αλλα μακρια απο εμενα..Εβαλα τον εγωσιμο μου και πανω απο ολα την ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ μου πανω απο οτιδηποτε.Και τωρα ειμαι εδω να δωσω και σε εσας καποιες συμβουλες.
Πραγματικα δεν υπαρχει λογος να χαλιεστε για κατι που δεν αξιζει..
Μην παρακαλατε τον αλλον να ειναι μαζι σας ειτε απο ανασφαλεια ειτε απο συνηθεια.Θα βρειτε καποιον πολυ καλυτερο απο αυτον που θα σας αξιζει και θα σας κανει πραγματικα ευτυχισμενες...

Το να εισαι ελευθερη εχει και τα θετικα του..
Για αυτο αρπαξε την ευκαιρια που σου εδωσε ο πρωην και εκμεταλευσου την γιατι μπορει να μην εχεις αλλη..:)

Και μην ξεχνας ολα για καποιο λογο γινονται..
Και τα καλα και τα κακα..

Ελπιζω να σας φανηκε χρησιμο αυτο το ποστ..
Εαν θελετε να με ρωτησετε κατι αλλο ή πιο προσωπικο ευχαριστως να σας απαντησω είτε εδω,μπορειτε να πατε στην αρχικη σελιδα του μπλογκ μου και στα δεξια να συμπληρωσετε την φορμα επικοινωνιας,
ειτε στην σελιδα μου στο facebook πατωντας ΕΔΩ και να μου στειλετε μηνυμα.
Πειτε μου εσεις πως ξεπερασατε εναν χωρισμο..?
Περιμενω τα σχολια σας και πειτε μου θεματα για αλλα τετοια ποστ αν σας αρεσουν φυσικα..
Θα χαρω πολυ να δω καποιο σχολιο σας και να συζητησουμε..
Φιλια Πολλα..
Σοφια...
xXx


2 σχόλια:

  1. τελειο, το ιδιο επαθα και εγω , εκανα πισω και πια δεν θελω να τον ξερω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αφού σε σχέση με την Sara για επτά χρόνια, χώρισε μαζί μου, έκανα ό, τι είναι δυνατόν για να την φέρει πίσω, αλλά όλα ήταν μάταια, που την ήθελε πίσω τόσο λόγω της αγάπης που έχω γι 'αυτήν, που την παρακάλεσα με τα πάντα , έκανα υποσχέσεις, αλλά εκείνη αρνήθηκε. Εξήγησα το πρόβλημά μου στον φίλο μου και μου πρότεινε ότι θα πρέπει μάλλον να επικοινωνήσετε με έναν γιατρό αγάπη που θα μπορούσε να με βοηθήσει να τη φέρει πίσω, αλλά ήμουν τόσο συλληφθεί για την ιδέα, δεν είχα άλλη επιλογή από το να το δοκιμάσετε, θα ταχυδρομηθεί το γιατρό αγάπη, και μου είπε δεν υπάρχει πρόβλημα που όλα θα είναι εντάξει πριν από τρεις ημέρες, ο εραστής μου sara θα επιστρέψει σε μένα μετά από τρεις ημέρες τα λόγια του ήρθε να περάσει και εκπληκτικά στη δεύτερη ημέρα, ήταν περίπου 16:00. εραστής μου sara μου τηλεφώνησε, ήμουν τόσο έκπληκτος, που απαντά στην κλήση και το μόνο που είπε ήταν ότι ήταν τόσο συγγνώμη για όλα όσα συνέβησαν, ότι θέλει να επιστρέψει σε μένα, ότι με αγαπάει τόσο πολύ. Ήμουν τόσο χαρούμενος που γύρισε πάλι πίσω, αυτό ήταν το πώς ξεκινήσαμε ζουν μαζί ευτυχισμένοι και πάλι. Από τότε, έχω κάνει την υπόσχεση που ο καθένας ξέρω ότι έχω ένα πρόβλημα σχέσης, θα ήθελα να βοηθήσω στο πρόσωπο με αναφορά σ 'αυτόν με το μόνο πραγματικό γιατρό αγάπη που με βοήθησαν με το δικό μου πρόβλημα και ποιος είναι διαφορετική από όλες τις εκεί. Ο καθένας θα μπορούσε να χρειαστεί τη βοήθεια αυτής της αγάπης γιατρός, e-mail του: (dr.gokosspiritualcaster@gmail .com) κλήση ή ένα κείμενο και να τον WhatsApp στο κινητό του +2348056398964. μπορείτε να τον στείλετε email αν χρειάζεστε τη βοήθειά του σε σχέση ή οτιδήποτε σας. Δεν μπορώ ποτέ να σταματήσουμε να μιλάμε γι 'αυτόν, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΟΝ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΛΥΣΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή