Nails Giveaways Reviews Fashion Outfits Hauls DIY AboutMe Favourites Συνταγες

Πέμπτη, 2 Απριλίου 2015

Empties Review #4


                                                              Καλησπερα κοριτσια μου..
        Ξερω πως εχουμε να τα πουμε αρκετο καιρο και σας ευχαριστω για τα μημυματα που μου στελνατε στην σελιδα μου στο fb..
Χαθηκα για διαφορους λογους αλλα πλεον ειμαι εδω και νομιζω πως εχω παρει πιο ζεστα το θεμα του blogging..:)
Λοιπον σημερα δεν θα μπρουσαμε να μην ειχαμε ενα post με αδεια προιοντα που εχω τελειωσει τον τελευταιο καιρο..Ειναι αρκετουτσικα οποτε παμε να ξεκινησουμε..:)


Θα ξεκινησω με προιοντα για τα μαλλια..

1.KLORANE DRY SHAMPOO:Οπως θα καταλαβατε το πρωτο ειναι ενα ξηρο σαμπουαν απο την εταιρια Klorane..Γενικα δεν εχω χρησιμοποιησει πολλα ξηρα σαμπουαν αλλα με αυτο ειδα διαφορα..Εγω εχω λιπαρα μαλλια και το συγκεκριμενο με βοηθησε να μην φαινονται τοσο οταν δεν προλαβαινα να λουστω..Μυριζει υπεροχα και δινει πολυ ογκο κατι που δεν εχουν τα δικα μου τα μαλλια μιας και ειναι λεπτα και μακρια..Περιεχει εκχυλισματα βρωμης και ειναι υποαλλεργικο..Το συγκεκριμενο ειναι travel size αλλα μπορειτε να το βρειτε full size σε ηλεκτρονικα φαρμακειο στην τιμη των 8ε περιπου..

2.GARNIER FRUCTIS MIRACULOUS OIL BRUSHING EXPRESS:Πραγματικα αυτο το λαδακι δεν ελεγε να τελειωσει..Περιμενα πως και πως για να δοκιμασω και αλλα που εχω..Μου αρεσε παρα πολυ και εννοειτε θα το ξανα αγοραζα..Εχω κανει αναλυτικο post που μπορειτε να βρειτε EΔΩ

3.ORIFLAME NATURE SECRETS ALMOND OIL&STRAWBERRY HAIR SAMPOO:Ειναι ενα σαμπουαν που μου αρεσε παρα πολυ τοσο πολυ που αδειασα 4 τετοιες συσκευασιες μιας και το ειχε σε προσφορα 1+1 και ειχα παρει 4.Μυριζει υπεροχα.Ειναι για βαμμενα μαλλια αλλα νομιζω πως θα το λατρεψουν και οσες δεν εχουν βαμμενα..Αφηνει πολυ απαλα τα μαλλια και καθαριζει σε βαθος..



Παμε τωρα σε προιοντα σωματος..

4.I LOVE STRAWBERRY&MILKSHAKE BODY LOTION:Οπως καταλαβατε ειναι μια λοσιον σωματος την οποια την ειχα αδικησει παρα πολυ στην αρχη..Αρχικα να σας πω πως αυτην την εταιρια την βρηκα σε ενα καταστημα στην Γλυφαδα σας ειχα κανει και ενα haul..Η τιμη της ειναι στα 7ε..Την ειχα παρα πολυ καιρο γιατι οταν την ειχα πρωτοδοκιμασει μου φανηκε πολυ λιπαρη και οτι δεν απορροφοταν ποτε..Την αφησα για παρα πολλους μηνες και αποφασισα να την τελειωσω πριν ληξει..Μπορει να χρειαζεται λιγα λεπτα μεχρι να στεγνωσει αλλα πραγματικα αφηνει το δερμα τοσο ενυδατωμενο και απαλο κατι που δεν εχω νιωσει ποτε με καμια αλλη ενυδατικη..Η μυρωδια της ειναι υπεροχη και μυριζει καλοκαιρι και κραταγε μεχρι την επομενη μερα..Ειναι η καλυτερη ενυδατικη που εχω χρησιμοποιησει και εννοειτε πως θα την ξανα παρω και σε αλλες μυρωδιες..Οσες δεν εχετε την υπομονη να περιμενετε να στεγνωσει μην την παρετε..:)

5.BIOTEN BODY LOTION COCOA BUTTER&MACADAMIA:Aλλη μια ενυδατικη σωματος που εχει μια απο τις ωραιοτερες και γλυκες μυρωδιες ειναι αυτη..Ηθελα πολυ καιρο να την δοκιμασω και οταν την βρηκα 1+1 την αρπαξα...Εχω ηδη αλλη μια και σιγουρα θα την ξανα παρω..Μυριζει υπεροχα  ειναι πολυ οικονομικη και η ενυδατωση της ικανοποιητικη..Δεν περιεχει parabens,παραφινη και χρωστικες.

6.NIVEA SOFT MOISTURISING CREAM:Νομιζω πως ολες θα εχετε δει τις συγκεκριμενες κρεμουλες στα ταμεια των hondos..Ετσι και εγω ηθελα να την δοκιμασω..Ειναι πολυ οικονομικη γυρω στο 1ε και ειναι 50ml νομιζω οτι πρεπει για ταξιδια..Ειναι και για προσωπο και για ματια και για σωμα...Εχω την χρησιμοποιησα μονο στο σωμα..Εχει πολυ καλη ενυδατωση η μυρωδια ειναι η κλασσικη μυρωδια της nivea αλλα ειναι αρκετα λιπαρη..Ειναι πολυ καλυτερη απο την μπλε που δεν απλωνετε με τιποτα..Ισως να την ξανα αγοραζα για κανα ταξιδι μιας και το μεγεθος της ειναι βολικο..


7.DOVE BEAUTY CREAM:Σαπουνακια dove..Ποια δεν ειχε δοκιμασει?Εγω..Γενικα δεν χρησιμοποιω σαπουνια γιατι προτιμω τα αφρολουτρα ομως αυτο το ειχα βρει σε ενα περιοδικο και ειπα να το δοκιμασω..και ελεγα τι εχανα τοσο καιρο..Αφηνει το δερμα πολυ απαλο,μυριζει καθαριοτητα δεν τελειωνει ευκολα και ειναι πολυ οικονομικο...Εννοειτε πως θελω να δοκιμασω και αλλα προιοντα της dove..

8.ΟRIFLAME MILK&HONEY SMOOTHING SUGAR SCRUB:Μιας και ειμαι αντιπροσωπος της oriflame εχω δοκιμασει ολα της τα απολεπιστικα σωματος..Και ολα ειχαν την ιδια συσταση σαν αφρολουτρο με απειροελαχιστους κοκους που μονο απολεπιση δεν εκαναν..Εκτος απο αυτο και αλλο ενα που δοκιμαζω τωρα..Το συγκεκριμενο εχει παρα πολλους κοκους μεσα που καταλαβαινεις οτι κανεις δουλεια στο σωμα σου..Με αυτο το προιον καταλαβα πως κανει δουλεια ενα απολεπιστικο..Μυριζει υπεροχα ειναι αρκετα οικονομικο και εννοειτε σας το προτεινω να το δοκιμασετε..

9.NIP+FAB SPICED APPLE:Επιτελους τελειωσα κρεμα χεριων..Δεν πολυ χρησιμοποιω κρεμες,ξερω κακο αυτο απλα οταν βαζω ενυδατικη σωματος βαζω και στα χερια..Ομως αυτη επειδη ηταν δωρο και ηταν σε ενα σετ με διαφορα προιοντα αυτης της εταιριας ειπα να την δοκιμασω..Μου αρεσε παρα πολυ μυριζει τελεια απορροφαται σχετικα ευκολα και αφηνει πολυ ενυδατωμενα τα χερια..


Παμε σε 2 προιοντα καθαρισμου για την περιοχη του προσωπου απο την εταιρια Nivea.Ηθελα να σας κανω ξεχωριστο post αλλα αφου ηταν στα empties ειπα να το κανω εδω...

10.NIVEA MICELAR ΝΕΡΟ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ:Και ναι επιτελους δοκιμασα και εγω ενα νερακι καθαρισμου..Ηταν το πρωτο που δοκιμασα..Ημουν πολυ περιεργη να δω πως ενα νερακι αφαιρει το μακιγιαζ..Το δοκιμασα οταν ημουν φουλ βαμμενη και οντως αφαιρει το μακιγιαζ απλα χρειαζεσαι πολυ ποσοτητα και πολυ βαμβακι κατι που δεν συμφερει μιας και το προιον ειναι μονο 200ml και κοστιζει στα 6-7ε..Εγω το ειχα βρει 1+1 και εχω ηδη αλλη μια συσκευασια..Πλεον το χρησιμοποιω ειτε σαν τονοτικη λοσιον ειτε οταν εχω λιπαροτητα κατα την διαρκεια της ημερας και θελω να την αφαιρεσω ειτε οταν γυρισω αργα και δεν εχω το κουραγιο να ξεβαφτω καθαριζω το προσωπου με μαντηλακι για να παρω τα πολλα και μετα το περναω με αυτο και ετσι σπαταλαω λιγοτερο προιον..Γενικα ειδα βελτιωση στο δερμα μου με τις κοκκινιλες..Πιστευω για τα ml του ειναι αρκετα ακριβο αλλα αν το βρειτε σε προσφορα δοκιμαστε το..Σιγουρα θελω να δοκιμασω και αλλα νερακια για να εχω ολοκληρωμενη αποψη..

11.NIVEA NTEMAKIΓΙΑΖ ΜΑΤΙΩΝ:Νομιζω πως ολες θυμομαστε αυτο το ντεμακιγιαζ απο τα παιδικα μας χρονια..Ειναι ενα πολυ γνωστο ντεμακιγιαζ ματιων.Αφαιρει πολυ καλα την μασκαρα χωρις πολυ τριψιμο..Γενικα δεν χρησιμοποιω ντεμακιγιαζ ματιων διοτι ειτε θα ξεβαψω τα ματια μου με μαντηλακι ειτε το τζελ καθαρισμου που θα χρησιμοποιησω θα κανει και για τα ματια..Ομως το ειχα φτασει στην μεση  και για να μην ληξει ειπα να το τελειωσω...Το ειχα παρει 1+1 και ηδη εχω αλλο ενα..Ειναι πολυ οικονομικο και σιγουρα θα το ξανα αγοραζα...


Παμε τωρα σε 2 αποσμητικα που εχω τελειωσει τον τελευταιο καιρο..
Οσο μπορω προσπαθω να μην χρησιμοποιω σπρευ στις μασχαλες γιατι δεν ειναι τοσο καλο..Και ετσι το εχω μονο για οταν παω χορο που ιδρωνω λιγο παραπανω..

12.ORIFLAME ACTIVELLE PURE CARE DEODORANT :Νομιζω πως τα συγκεκριμενα ρολον τα εχω λιωσει..Τα ειχα βρει σε προσφορα 1ε το ενα και ειχα παρει αρκετα..Μυριζουν καθαριοτητα,δεν βγαινει η μυρωδια του ιδρωτα και ας ιδρωνετε και ειναι πολυ οικονομικα..Σιγουρα σας τα προτεινω..

13.FA SPORT ACTIVE DOUBLE POWER DEODORANT:Οπως σας ειπα δεν χρησιμοποιω πολυ σπρευ παρα μονο οταν παω χορο και για αυτο εχω παρει την σειρα ''sports''.Το εχω ξανα παρει το συγκεκριμενο και ηδη εχω ανοιξει και αλλο.Δεν περιεχει αλκοολ.Μου αρεσουν παρα πολυ για αυτο αν ειστε γυναικα και θελετε ενα σπρευ μονο για το γυμναστηριο σας το προτεινω..


Και τελος ενα προιον μακιγιαζ που τελειωσα(εχω και αλλα στα τελειωματα οποτε μεινετε συντονισμενες)ειναι η πολυ γνωστη σε ολες....

14.ESSENCE FIX&MATTE TRASCLUCENT LOOSE POWDER:Ειναι μια διαφανη πουδρα σε ελευθερη μορφη κανει πολυ καλη δουλεια αλλα δυστυχως δεν θα την ξανα αγοραζα μιας και τελειωνει πολυ γρηγορα και η συσκευασια της ειναι απαραδεκτη διοτι οταν την ανοιξετε σκορπαει παντου..Απο οτι εχω δει εχει βγει και σε compact μορφη οποτε θα δοκιμασω εκεινη...

Αυτα ειχα να σας δειξω κοριτσια μου ξεχασα να βγαλω φωτογραφιες απο αλλα δυο προιοντα αλλα θα σας πω για αυτα στο επομενο post...
Επισης πειτε μου αν θελετε να κανω review για ενα-ενα προιον ή σας αρεσουν τα empties..?
Εσεις εχετε δοκιμασει κατι απο αυτα?
Θα χαρω πολυ να δω τα σχολια σας..
Θα ακολουθησει διαγωνισμος για αυτο μεινετε συντονισμενες..
Θα τα πουμε ομορφιες μου..
Φιλια Πολλα..
Σοφια
χΧχ


3 σχόλια:

  1. η compact Μορφη της πουδρας βολευει παραπανω ειναι η αληθεια αλλα αυτη σε ελευθερη μορφη εμενα δε μου τελειωνει με τιποτα..και βαζω παρα πολυ μιας που εχω πολυ λιπαρο δερμα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγω λιπαρο εχω..θα δοκιμασω σιγουρα την compact μορφη...:)

      Διαγραφή
  2. Ωραια τα empties σου!! αυτο το διαστημα χρησιμοποιω ενα σαμπουαν απο την oriflame με συταρι και καρυδα!! αν θες ριξε μια ματια και στα δικα μου empties http://mycolorsecrets.blogspot.com/2015/03/march-empties.html φιλιαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή